Mystery Shopping & professionelle prøvekøb

Vi udfører 360° servicetjek for virksomheder, der ønsker at forbedre kundeoplevelsen og hæve bundlinjen

Prøvekøb, mystery shopping eller secret shopping, ydelsen har mange navne, men dækker over det samme – Det handler om optimering og kvalitetssikring. Som servicevirksomhed, detailkæde eller brand ansvarlig er det vigtigt at vide om serviceniveau og produkthåndtering lever op til aftalte retningslinjer og definerede målsætninger. Vi oplever at manglende fokus på kundeoplevelsen, medfører tabt omsætning, forringet omdømme og langsigtet skade på brandnavne.

Erfarne privatdetektiver sikrer professionelle resultater du kan stole på

Hos Lehmann & Nobel er kvalitetssikring også en vigtig disciplin. Derfor hyrer vi ikke vilkårlige studerende og løsarbejdere til at kvalitets teste. Hos os er alle vores prøvekøbere erfarne privatdetektiver, der er vant til at løse opgaver, diskret, professionelt og med sans for detaljerne. Vi løser både enkeltstående opgaver og indgår rammeaftaler ved større samarbejder. Kontakt os for en nærmere dialog om mulighederne.

Mystery shopper

360° servicetjek

Mange klienter ved på forhånd, præcis hvilke parametre der skal testes og hvordan eksekveringen skal forløbe. I andre sager kan det være nødvendigt, at foretage en indledende forundersøgelse, hvor vi i samråd afdækker hvilke parametre der bringer værdifuld indsigt for virksomheden. Vi sætter al ekspertise og erfaring i spil og kan komme hele vejen omkring virksomhedens kontaktflader.

  • Hvor initiativrige er medarbejderne
  • Håndtering af stressende situationer
  • Præsentation af varer og ydelser
  • Ventetider og responstider
  • Lander kontanter i kassen
  • Returservice
  • Generelt indtryk og indretning

Global samarbejdspartner

Har I filialer, ferieboliger, eller andre ydelser i udlandet og ønsker ensartet vurderinger, så har vi de rette folk. Vi taler flydende dansk, svensk, engelsk, fransk, italiensk og spansk.