Mystery Shopping
et målbart serviceeftersyn

Enkelstående mystery shopping opgaver til 360° servicetjek for virksomheder, der ønsker værdifuld indsigt.

Prøvekøb, mystery shopping eller secret shopping, ydelsen har mange navne, men dækker over det samme – Det handler om optimering og kvalitetssikring. Som virksomhedsejer eller brandansvarlig er det vigtigt at vide om serviceniveau og retningslinjer lever op til virksomhedens målsætninger. Manglende fokus på kundeoplevelsen kan medfører tabt omsætning, forringet omdømme og utilsigtet skade på brandnavn.

Erfarne privatdetektiver sikrer professionelle resultater du kan stole på

Hos Lehmann & Nobel er kvalitetssikring også en vigtig disciplin og derfor er alle vores prøvekøbere erfarne privatdetektiver, der er vant til at løse opgaver diskret, professionelt og med sans for detaljerne. Vi løser både enkeltstående opgaver og indgår rammeaftaler ved større samarbejder. Kontakt os for en nærmere dialog om mulighederne.

Mystery shopper

360° servicetjek

Nogle klienter ved på forhånd, præcis hvilke parametre der skal testes og hvordan eksekveringen skal forløbe, andre ønsker en indledende forundersøgelse, hvor vi i samråd afdækker hvilke parametre der bringer værdifuld indsigt for virksomheden. Med vores ekspertise og erfaring kommer vi hele vejen omkring virksomhedens kontaktflader.

  • Hvor initiativrige er medarbejderne
  • Håndtering af stressende situationer
  • Præsentation af varer og ydelser
  • Ventetider og responstider
  • Håndtering af returservice
  • Overholdes regler og retningslinjer
  • Simuleret forsøg på tyveri
  • Lander kontanter i kassen
  • Overholdes møde og åbningstider

Global samarbejdspartner

Har I filialer, ferieboliger, eller andre ydelser i udlandet og ønsker ensartet vurderinger, så har vi de rette folk. Vi taler flydende dansk, svensk, engelsk, fransk, italiensk og spansk.